معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایلام گفت:پریچهر قنبری به عنوان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان معارفه شد.

معارفه در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایلام در معارفه‌ رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایلام، گفت: در استان ایلام در دو آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران و دختران کارهای جهادی خوبی شکل گرفته و مطمئنا این تلاش‌ها در دوره‌ی جدید شکل بهتر و بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ضعف مالی آموزش و پرورش به دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ارث رسیده است، عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با وجود اینکه 40 درصد دانشجویان را پوشش می‌دهد، اما دارای 8 درصد بودجه‌ی آموزش عالی کشور است.

مهدوی با بیان اینکه امسال برای 188 خوابگاه دانشجویی 13 میلیارد تومان و برای سلف‌های سرویس و رستوران‌های دانشگاه هزینه شده است، اظهار کرد: البته با این وجود با نقطه مطلوب مدنظر فاصله داریم و نیازمند کمک‌های بیشتر هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تاکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند به نیاز جامعه به نیروی ماهر و اشتغال‌آفرینی و تولید بیشتر پاسخ دهند،ادامه داد : اگر پیش از این به این موضوع با نگاه کارشناسانه پرداخته می‌شد امروز شاهد مشکلی مانند بیکاری نبودیم.

انتهای پیام/ د

معارفه در دانشگاه فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.