مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت:طرح دولت برای اعطای تسهیلات به آموزشگاه های فنی و حرفه ‌ای راهکاری برای ایجاد تحول در اشتغال، شتاب و توسعه دوچندان اشتغالزایی است.

اختصاص اعتبار به آموزشگاه های فنی و حرفه ای

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;رضا نصری مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام با اشاره به طرح دولت برای اعطای تسهیلات به آموزشگاه های فنی و حرفه ‌ای گفت: تسهیلات به متقاضیان جویای کار با نرخ سود پایین داده می شود.

وی اظهار کرد: این میزان تسهیلات بدون محدودیت به موسسات آموزشگاه های آزاد که طرح توجیهی داشته باشند، برای تجهیز، بروز رسانی، تقویت و ارتقای کیفی آموزش ‌ها در بخش خصوصی پرداخت می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام افزود: تاکنون 15 میلیارد و 800 میلیون ریال از این میزان تسهیلات برای تعدادی از آموزشگاه ها استان مصوب و جهت پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

نصری ادامه داد: متقاضیان برای جذب تسهیلات ارائه شده طرح های مورد نظر خود را ارائه و در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند.

وی به عملکرد آموزشگاه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و یاد آورشد: طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری در بخش دولتی 630 هزار نفر ساعت و در بخش دولتی 372 هزار نفر ساعت و در مجموع یک میلیون و 2 هزار نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای به متقاضیان ارائه شده است.

انتهای پیام/ د

اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی به آموزشگاه های فنی و حرفه ای

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.