دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر:

۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر گفت: از ابتدای سال تا کنون با متلاشی شدن ۴۲ باند سوداگر مرگ، بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ارسطو ترکمان منش ظهر امروز در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های استان بوشهر از برنامه‌های مهم امسال است.

وی از برگزاری پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش‌آموزان استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان دولت و دانش‌آموزان مورد توجه است که در این راستا در هفته پیشگیری از اعتیاد در آبان ماه کارگاه آموزشی علاوه در شهر‌ها و مدرسه‌های روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر، پاکسازی اطراف مراکز آموزشی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: پاکسازی اطراف مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها از حیث توزیع مواد مخدر از برنامه‌های مهم امسال است.

ترکمان‌منش با اشاره به پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر گفت: پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در شهر‌ها و روستا‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد در قشر‌های مختلف جامعه تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی سایر افراد جامعه با آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی است که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به برگزاری این آموزش‌ها اقدام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر با تاکید بر اینکه سوداگران از کور راه‌ها اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کنند افزود: در استان بوشهر چهار گلوگاه قدیمی وجود دارد که با توجه به راه‌های استان بوشهر قاچاقچیان با استفاده از کور راه‌ها اقدام به ورود محموله‌ها می‌کنند.

وی، ضرورت تشکیل کارگروه امنیتی انتظامی برای مقابله با قاچاقچیان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: انتظار می‌رود با تشکیل کارگروه امنیتی انتظامی و طی کردن روند قانونی کار جانمایی‌هایی برای ایجاد گلوگاه‌های جدید در مسیر‌های ورودی استان انجام شود.

ترکمان منش از کشف ۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با متلاشی شدن ۴۲ باند سوداگر مرگ، در ۷ ماه امسال بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر با اشاره به اینکه ۵ تن مواد مخدر توسط اطلاعات، ۶.۵ تن با تلاش نیروی انتظامی و نیم تن توسط دریابانی در ۷ ماه امسال کشف شد بیان کرد: از ۱۲ تن مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر ۸ تن آن در مسیر دریایی وارد استان بوشهر شده که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی و دریابانی کشف شده است.

انتهای پیام/ز

۱۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.