فرمانده انتظامی شهرستان خاش از افزایش کشف ۵۶ درصدی مواد مخدر در شش ماهه اول سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش کشف ۵۶ درصدی مواد مخدر در خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد که این وظیفه خطیر در مقایسه با دیگر ارگان‌های نظامی و دولتی بر عهده نیرو‌های انتظامی گذاشته شده است لذا کارکنان ناجا باید قدردان الطاف بیکران خداوند متعال باشند که فرصت خدمت به مردم را به آنان عطا کرده است.

این مقام انتظامی عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان خاش را در حوزه‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: باید تلاش شود در تمام ماموریت‌ها با توجه به تجهیزات موجود برای کسب موفقیت از تمام توان استفاده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در این راستا از افزایش کشف ۵۶ درصدی انواع مواد مخدر و افزایش ۱۵۵ درصدی دستگیری معتادان و قاچاقچیان در اجرای طرح‌های پلیس شهرستان در شش ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این مهم با تلاش همکاران صورت گرفت به طوری که میزان کشف مواد مخدر در شش ماهه سال ۹۶ پنج تن ۲۲۸ کیلو در مقابل ۳ تن ۳۵۱ سال ۹۵ و دستگیری ۵۶ نفر در مقابل ۲۲ نفر اعم از معتاد و قاچاقچی بوده است.

ثمره حسینی اظهار داشت: در بحث سرقت‌ها نیز عملکرد خوبی داشتیم به طوری که در آمار مقایسه‌ای با تلاش و گشت زنی‌های هدفمند ۴۹ درصد کاهش وقوع سرقت داشته ایم و در بحث دستگیری نیز ۳۳ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

سرهنگ احمد ثمره حسینی در پایان افزود: مجموعه نیروی انتظامی با ارائه خدمات مطلوب همواره به دنبال جلب رضایت مردم است و در این راستا نیاز به همکاری مردم دارد که شماره تلفن ۱۱۰ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارئه خدمات به شهروندان می‌باشد.

 

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار