استاندار سمنان گفت : مسئولان در حل مشکلات نابینایان و افراد کم توان باید کوشا باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در دیدار با اعضای انجمن نابینایان سمنان گفت : ایجاد اشتغال برای افراد کم‌توان و معلول جسمی ازجمله دغدغه‌های دولت و مطالبات اصلی این قشر است.


وی با بیان اینکه افراد معلول زیادی در استان وجود دارد که استعدادهایی در آنان نهفته است افزود: بهره‌گیری از این استعدادها در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در محیط‌های خصوصی در دستور کار است.


استاندار سمنان تأکید کرد: افراد معلول می‌توانند پس از اشتغال در بخش‌های خصوصی برای ادامه شغل در محیط‌های دولتی نیز اقدام کنند.


وی تقویت مبلمان شهری به‌ویژه معلولان را از دیگر مشکلات این قشر برشمرد و افزود: استانداری سمنان برای اصلاح برخی فضاهای شهری و ایجاد مبلمان مناسب در این خصوص اقدامی اساسی انجام می‌دهد.


خباز با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به آحاد مردم یکی از وظایف مهم دولت است اذعان کرد: رفع مشکلات اشتغال و تحقق مطالبات نابینایان و معلولان جسمی در دستور کار است.


وی با تأکید بر لزوم تداوم این دیدارها گفت : آگاهی از مشکلات و دغدغه‌های مردم گام نخست برای رفع آن‌ها است و باید به این مسئله اهتمام ویژه ورزید.


استاندار سمنان گفت: نابینایی هرگز یک معلولیت نیست و هستند بسیاری از افراد در این قشر که از استعدادهای شگفت‌آوری برخوردار هستند و باید در جهت پرورش و تقویت این استعدادها اقدامی اساسی انجام داد.


انتهای پیام / ه


مشکلات اشتغال روشندلان در استان سمنان رفع می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.