تا کنون پرونده ۷۹۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام یک هزار و ۳۳۸ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات فقط تا ۱۵ آبان ماه فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند.


وی افزود: تا کنون پرونده ۷۹۱ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است که ۲۵۵ واحد مربوط به بخش صنعت و ۵۳۶ واحد مربوط به بخش کشاورزی است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها باید در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به واحدها شتاب کنند، تصریح کرد: امسال ۶۲ واحد تولیدی استان سمنان به ارزش ۲۸۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانکها دریافت کرده اند.


اسودی اظهار داشت: در هشتاد و یک جلسه قبلی این کارگروه مشکلات ۴۶۸ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شده است که برای رفع موانع، یک هزار و ۱۵۷ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده و ۵۷ درصد مصوبات نیز اجرایی شده است.


انتهای پیام / د


واحدهای تولیدی استان سمنان منتقاضی دریافت تسهلات بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.