از آغاز سال 96 تا کنون نه هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف سیمی در شهرستان دامغان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسین ترابی مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان با اشاره به این که یک هزار و 900 متر شبکه فشارضعیف هوائی و زمینی در این شهرستان احداث گردیده است گفت: طرح توسعه دو هزار و 300 متر خط فشار متوسط هوائی و زمینی هم به اجرا درآمده است .


وی با اشاره به این که عملیات نصب 10 دستگاه پست هوائی نیز انجام شده افزود: با نصب این تعداد ترانس ، یک هزار و 85 کیلوولت آمپر به قدرت پست های برق اضافه شده و هم اینک ظرفیت ایستگاه های توزیع برق شهرستان ، 182 هزار کیلوولت آمپر است .


ترابی اظهار داشت : بهسازی نه هزار و 300 متر شبکه های توزیع برق و نصب 97 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر ، از اقدامات به عمل آمده است .


وی با عنوان این که در راستای خدمت رسانی به متقاضیان و مشترکان برق و توسعه زیرساخت های بخش برق در شهرستان، 334 پروژه عمرانی از ابتدای سال جاری تاکنون اجرائی گردیده گفت : مبلغ 11 میلیارد و 673 میلیون ریال اعتبار نیز صرف این تعداد پروژه شده است .


مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان تصریح کرد : احداث هشت هزار متر شبکه دو مداره جاده طزره، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستاهای بادله کوه و تویه دروار ، نصب دو دستگاه سکسیونر گازی جهت مانور شبکه ، تامین روشنائی معابر بلوار شهید داوود الموسوی و دایر نمودن خط 20 کیلوولت و ترانس هوائی توزیع برق روستای حسن آباد از اهم برنامه هائی است که تاپایان سال جاری اجرائی خواهند شد .


انتهای پیام / ه

 

نصب 10 دستگاه پست هوائی برق در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار