علی‌اکبر اشعری گفت: شرکت‌کنندگان در صورت ارسال آثار خود تا 30 آذر می‌توانند از مشورت با مشاوران جشنواره خاتم بهره‌مند شوند.

علی‌اکبر اشعری رئیس جشنواره خاتم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این جشنواره ادبی گفت: آثار به تدریج در حال ارسال به جشنواره هستند. جلسات استانی این جشنواره ادبی هم برگزار می‌شود که از جمله این جلسه‌ها، جلسه‌ای بود که مجید قیصری دبیر علمی جشنواره خاتم با جمعی از نویسندگان دیگر در شهر زنجان داشت. همچنین گروه تلگرامی برای این جشنواره ادبی راه‌اندازی کرده‌ایم. شرکت‌کنندگان در جشنواره آثار خود را به این گروه تلگرامی می‌فرستند. آثار ارسال شده هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت 9 تا 11 شب به صورت آنلاین با حضور قیصری در این گروه تلگرامی نقد می‌شود.

وی افزود: هم اکنون کار دریافت آثار را در جشنواره خاتم انجام می‌گیرد. یک کار جدیدی که در این جشنواره آغاز کردیم این است که کسانی که تمایل به مشورت با مشاوران جشنواره که داستان نویس هستند، دارند، می‌توانند آثار خود را تا 30 آذر ماه به جشنواره خاتم ارسال کنند و مشاوران نظر خود را درباره اثر آنها می‌دهند. این افراد فرصت دارند تا پایان بهمن ماه سال جاری آثار خود را تصحیح و برای جشنواره خاتم ارسال کنند.

رئیس جشنواره خاتم با اشاره به زمان‌بندی جشنواره خاتم اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره خاتم پایان بهمن ماه سال جاری است. آثار رسیده به این جشنواره در اسفند ماه سال جاری و فرودین ماه سال آینده داوری می‌شود. زمان برگزاری اختتامیه جشنواره خاتم اردیبهشت ماه 97 خواهد بود.

 

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری جشنواره خاتم اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار