استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای اربعین 96 باید با هماهنگی ستاد اربعین استان صورت گیرد

تمام برنامه‌ریزی‌هابرای اربعین باید با هماهنگی ستاد اربعین استان صورت گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;«قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست ستاد اربعین استان ایلام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، بیان کرد: تحولات بسیار خوبی نسبت به سال گذشته برای آماده سازی زیرساخت‌های اربعین 96 در مرز مهران صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از چهار بانده کردن جاده ایلام – مهران تا هفتم آبان ماه آماده می‌شود و تمهیدات لازم برای آسفالت پارکینگ، روشنایی، تامین آب آشامیدنی و دیگر خدمات ضروری اندیشیده شده است، افزود : 500 دستگاه کانتینر برای کنترل و هدایت جهت ورود به پایانه در پنج گیت مختلف قبل از ایام اربعین در مرز مهران مستقر می‌شود .

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: تاکنون 50 درصد اعتبار اربعین واریز شده و در زمینه تجهیزات و اعتبار مشکل نداریم .

استاندار ایلام اعتبارات اربعین 96 را 170 میلیارد ریال اعلام و گفت: از این میزان تاکنون 85 میلیارد ریال واریز شده و 50 درصد باقیمانده نیز تخصیص پیدا کرده و 40 میلیارد ریال نیز برای ایجاد نیوجرسی و خط کشی خطوط جاده اصلی ایلام – مهران اختصاص یافته است .

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با استاندار واسط عراق ادامه داد: 10 روز قبل از اربعین و پنج روز بعد از اربعین حسینی یک ستاد مشترک با هماهنگی مسئولان 2 استان برای رسیدگی به مشکلات احتمالی تشکیل می‌شود .

 

انتهای پیام/با

برنامه ریزی برای اربعین با هماهنگی ستاد اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.