رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: المپیاد درون مدرسه​ای در بردخون با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز افتتاح شد.

المپیاد درون مدرسه ​ای در بردخون افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح سه شنبه در آیین افتتاح المپیاد درون مدرسه ​ای در دبستان بنت الهدی صدر بردخون اظهار داشت: خانواده‌ها برای گسترش ورزش تلاش و مشارکت کنند.

وی با اشاره به جایگاه فعالیت‌های گروهی، گفت: ورزش مقدمه سلامتی و زمینه ساز آینده روشن است و اگر می‌خواهیم با آرامش و تندرستی تحصیل کنیم باید ورزش کنیم که یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش پرورش روحی و جسمی بچه‌ها با انجام ورزش و حرکت‌های جمعی و گروهی در مدارس است. مبلمان شهری به گونه‌ای ایجاد شود تا همه مردم به ورزش گرایش پیدا کنند. همه نهاد‌ها ومؤسسات برای گسترش و نهادینه کردن ورزش از همه ظرفیت و توان خود استفاده کنند تا کمبود حرکت و تنبلی از خانواده‌ها برچیده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون سلامت دانش آموزان را در اولویت آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: ورزش بهترین گزینه برای تقویت سلامتی جامعه پویا است که وظیفه ما توسعه ورزش دانش آموزی است تا بچه‌ها روحیه‌ای شاداب و بانشاط و تنی سالم داشته باشند و بتوانند به کشور خدمت کنند. خرید و تأمین وسایل و تجهیزات ورزشی را بیش از گذشته خواهیم داشت تا این توصیه دینی و اخلاقی و نیاز جامعه امروز یعنی ورزش در همه سطوح و دوره‌ها نهادینه شود.

بهرام قایدی کارشناس تربیت بدنی و بهداشت مدارس نیز گفت: چهارمین المپیاد ورزشی در منطقه با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز و در ۱۰ رشته ورزشی آغاز شد.

انتهای پیام /پ

المپیاد درون مدرسه ​ای در بردخون افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
بسلامتی