شهردار اصفهان گفت:امیدوارم مدیرعامل جدید ادامه دهنده راه گذشته باشد و بتواند بهتر از قبل شرکت نمایشگاه‌ها را توسعه دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌اله نوروزی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان همه جایش نمایشگاه است، میدان امام، چهارباغ، سی و سه پل و پل خواجو هر کدام نمایشگاهی است که هنر اصفهان را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: شرکت نمایشگاهی در راستای توسعه استان، معرفی تولیدکنندگان و شناساندن به مردم قدم بر می‌دارد، انتظار از شرکت نمایشگاه بیشتر است از آنچه که تاکنون اتفاق افتاده، اگر امروز با نگاهی عمیق مورد بررسی قرار گیرد زیرساخت‌های فعلی برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده کافی نیست.

شهردار اصفهان شرایط فعلی این شهر را عقب‌تر از استان‌های دیگر کشور دانست و ادامه داد: تهران، شیراز، تبریز و مشهد به عنوان کلان شهرهایی که اصفهان می‌توانست از آن‌ها پیشی بگیرد در این بخش از ما پیش افتادند.

وی با اشاره به پروژه جدید نمایشگاه اصفهان و با تأکید بر این که باید زودتر از این‌ها به بهره برداری می‌رسید اما هنوز راه زیادی دارد، تصریح کرد: امیدوارم با حضور مدیرعامل جدید شاهد افتتاح هرچه زودتر نمایشگاه اصفهان در روشن دشت باشیم.

نوروزی عنوان کرد: همانطور که پیش از این گفتم اولویت اصلی‌ام گردشگری است و شرکت نمایشگاه‌ها از بخش‌هایی است که نقش مهمی در این حوزه دارد؛ برای تعامل با کشورهای از فرصت‌های موجود مثل خواهرخواندگی با شهرهای مختلف می‌توان استفاده کرد.

شهردار اصفهان با انتقاد از مسؤولیت‌های طولانی مدت گفت: معتقدم حضور یک مسؤول در یک جایگاه یک دوره تا دوره کافی است و تمام توانمندی‌های شخص در این مدت عرضه می‌شود، ادامه فعالیت نه به نفع مسؤول است و نه آن سازمان.

وی با اشاره به سخنان مدیر سابق شرکت نمایشگاه مبنی بر بدهی این شرکت بیان داشت: بدهی 17 میلیاردی برای شرکت نمایشگاه‌ها کم نیست، البته گفته شد که بخشی از آن وام بوده که حساب آن را باید جدا کرد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیرعامل جدید ادامه دهنده راه گذشته باشد و بتواند بهتر از قبل شرکت نمایشگاه‌ها را توسعه دهد.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان همه جایش نمایشگاه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.