رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:راهپیمایی ۱۳ آبان یکی از نمونه های تجلی دفاع از تمامیت ملی و انقلابی است که هر ساله در کانون توجه رسانه های جهان قرار می گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور  در نشست برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ایلام اندیشیده شده و از عموم مردم آگاه ایلام برای حضور حماسی در این مراسم دعوت می شود.

وی ادامه داد:  استکبار ستیزی از مبانی دینی و از دستاوردهای نهضت عظیم انقلاب اسلامی ایران بوده و مبارزه با سلطه و زورگویان در اعتقادات ملت ایران ریشه دارد.

چراغی پور افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان یکی از نمونه های تجلی دفاع از تمامیت ملی و انقلابی است که هر ساله و در طول سال های سپری شده از عمر انقلاب همواره در کانون توجه رسانه های جهان قرار می گیرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام  ادامه داد: با توجه به سخنان نسنجیده و اهانت بار رییس جمهور آمریکا بر ضد ملت بزرگ ایران و به ویژه سازمان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال میدان حضور گسترده و انقلابی مردم برای ابراز انزجار از اهانت های نظام سلطه و استکبار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

حماسه راهپیمائی  13 آبان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.