مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از فعالیت موکب اوقاف فارس از ششم آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در اولین روز از برپایی موکب سازمان اوقاف با حضور چهار استان بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان با محوریت استان فارس تمهیدات لازم برای زائرین و عزاداران اباعبدا... الحسین (ع) پیش بینی شده است.

وی در خصوص اسکان زائرین در منطقه مرزی شلمچه، افزود: در ایام اربعین حسینی (ع) زائرین و عزادارانی که قصد اقامت و اسکان شبانه در این منطقه را داشته باشند می‌توانند از خدمات این موکب‌ها بهره ببرند، که در این راستا تعداد ۱۰ چادر مسافرتی به مساحت ۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در مدت اقامت شبانه در این منطقه پتو در اختیار زائرین قرار داده می‌شود، ادامه داد: در جهت بهداشت فردی عزاداران حمام و سرویس بهداشتی در این منطقه تعبیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: با برپایی موکب خدمت رسانی اوقاف و امور خیریه فارس در منطقه مرزی شلمچه به صورت ۲۴ ساعته خدمات رایگان رفاهی، پذیرایی و اطعام از ششم لغایت ۲۱ آبان ماه به تمامی زائرین ارائه می‌شود.

موکب سازمان اوقاف و امور خیریه با محوریت استان فارس در منطقه مرزی شلمچه، عمود ۲۳۶ جنب پارکینگ ۵ هزار متری واقع شده است.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار