مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مبارکه گفت: بسیج دانش‌آموزی یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است که نقش اساسی و تاثیرگذار در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد صادقی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی و نقش اساسی و تاثیرگذار در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: پرداختن به بسیج مهم و بسیج دانش‌آموزی مهم‌تر است، دانش‌آموزان قشری مهم و حساس هستند و باید بتوانیم برایشان برنامه داشته باشیم چرا که نتیجه آن برای آینده، بیمه کردن جامعه است.

صادقی بیان داشت : از 36 هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس 156 شهید دانش‌آموز از مبارکه بوده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: در 8 دفاع مقدس جنگ نابرابری با کمترین تجهیزات را داشته‌ایم و الان جنگ نابرابر دیگری علیه ما به وجود آورداند به نام جنگ نرم که در این زمینه فضاهای مجازی بازتاب بدی بر روی نوجوانان ما دارد.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مبارکه در ادامه عنوان کرد: بیش از 10 هزار دانش‌آموز پسر و 11 هزار دانش‌آموز دختر در شهرستان مبارکه مشغول به تحصیل هستند و برای 100 واحد دانش‌آموزی برنامه‌های ویژه‌ای در هفته بسیج دانش‌آموزی داریم.

وی گفت: با دانش‌آموزان اردوهای جهادی در مدت 20 روز برگزار شد و چند مدرسه شهرستان با کمترین هزینه رنگ‌آمیزی شده‌اند.

صادقی با اشاره به اینکه بعد از ایام اربعین 10 دستگاه اتوبوس از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان را به اردوهای راهیان نور اعزام می‌کنیم، تصریح کرد: از ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی افتتاح سایت خبری امر ولی مختص دانش‌آموزان، راهپیمایی 13 آبان، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدای دانش‌اموز شهرستان، برگزاری مسابقه بزرگ وصیت نامه شهید شاخص دانش‌آموز «محمدحسین ذوالفقاری» و همچنین میزبانی مسابقات استانی پینت را می‌توان نام برد.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام 10 دستگاه اتوبوس به راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.