معاون امداد و نجات هلال احمر ‌کرمانشاه گفت: امدادگران هلال احمر استان ‌در ۶ ماه ابتدای سال به ۱۱ هزار و ۸۸۷ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه پیمان یاوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه بیشتر حوادث را مربوط به حوادث جاده‌ای و کوهستان دانست و گفت: 401 نفر در این حوادث مصدوم شدند.

یاوری با بیان اینکه 298 نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، عنوان کرد: در 6 ماه ابتدای سال 485 حادثه در استان توسط امدادگران هلال احمر پوشش داده شده و در جریان این عملیات 418 نفر نجات یافتند که 120 نفر به‌صورت سرپایی و 298 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: شهرهای اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه بیشترین آمار حوادث را به خود اختصاص داده‌اند که در اسلام‌آباد غرب دو پایگاه هلال احمر در حمیل و جاده حسن‌آباد وجود دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال استان کرمانشاه نیز با اشاره به خدمت رسانی به زوار اربعین و آماده باش نیروهای هلال احمر در مسیر اربعین گفت: 30 پایگاه جمعیت هلال احمر استان از ورودی شهر کنگاور تا مرز خسروی مستقرند.

امیریان ادامه داد:500 تن از نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در مسیر زوار اربعین برای ارائه خدمات مستقر و بطور مستمر در محل حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ز

خدمت رسانی هلال احمر کرمانشاه به زوار اربعین

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.