30پایگاه ثابت و موقت هلال احمر درمسیر تردد زوار کار امدادرسانی را در استان کرمانشاه برعهده دارند.

 محمدرضا امیریان  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  کرمانشاه در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: با توجه به اینکه مرز خسروی برای عبور زوار بازگشایی می شود و زواری که از مرز مهران تردد می کنند از شهر کرمانشاه می گذرند هلال احمر استان  این مسیر را به طور کامل پوشش می دهد.

وی گفت: اسکان اضطراری  و امدادرسانی به زوار از مسیر کرمانشاه تا مرز خسروی از برنامه های خدمت رسانی به زائران اربعین است.

امیریان ادامه داد: 30پایگاه ثابت و موقت به فاصله هر 15 کیلومتر در جاده ها مستقر می شوند تا درمسیر تردد زوار از لحظه ورود تا لحظه خروج از استان کار امدادرسانی را انجام دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین به اجرای طرح تابستانه از اول تیرماه تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: بیش از 80خودرو آمبولانس و خودرو نجات به همراه 150نفر امدادرسان فعالیت می کنند.

امیریان ادامه داد: 10پایگا ه ثابت بین جاده ای در طول سال به صورت شبانه روز در محورهای بین شهری فعالیت می کنند و 20پایگاه موقت و سیار نیز در این طرح های تابستانه و اربعین به پایگاه امدادو نجات اضافه می شوند.

 وی با بیان اینکه  در هر پایگاه مجموعه 5نفری از امدادگران و نجاتگران حضور دارند گفت: 2پایگاه امداد کوهستانی  در طاقبستان و بیستون و 1پایگاه امداد هوایی با یک فروند بالگرد برای امدادرسانی درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

آمادگی هلال احمر برای خدمات رسانی به زوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.