مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: 913 دانش آموز در طرح هر دانش آموز یک مهارت، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ خوش آیند،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: طرح هر دانش آموز یک مهارت با هدف توانمند سازی دانش آموزان استان اجرا شده که در این طرح 913 دانش آموز در قالب 407 هزار و 368 نفر ساعت زیرپوشش آموزش های فنی و حرفه ای قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این آموزش ها در 7 شهرستان اجرا شده است، افزود: 307 نفر در شهرستان درمیان، 60 نفر در شهرستان سرایان، 122 نفر در شهرستان سربیشه، 156 نفر در شهرستان طبس، 36 نفر در شهرستان قائن، 139 نفر در شهرستان نهبندان و 93 نفر در شهرستان بشرویه زیر پوشش این آموزش ها قرار گرفتند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: تعداد رشته های آموزشی فنی و حرفه ای دانش آموزان 37 رشته است که دانش آموزان با توجه به رشته تحصیلی، رشته مهارتی خود را انتخاب و در آموزشگاه های فنی و حرفه ای این آموزش ها را فرا می گیرند.

خوش آیند با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می شود، افزود: آموزش های فنی و حرفه ای از پایه دهم به بالا و تا پایان سال تحصیلی به دانش آموزان ارائه می شود.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح هر دانش آموز یک مهارت در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.