رضیان در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور و وزرا باید برای نمایندگان احترام قائل باشند

نماینده قائمشهر گفت: وزرا و شخص رئیس جمهور باید برای نمایندگان احترام قائل باشد اما گویا آقایان مجلس را فقط برای استفاده ابزاری خود مفید می‌دانند.

رئیس‌جمهور و وزرا باید برای نمایندگان احترام قائل باشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی اظهار کرد: وزرا و معاونان وزرا در زمان رأی اعتماد قربان‌صدقه نمایندگان می‌رفتند امروز نه تنها نمی‌توانیم آن وزرا را پیدا کنیم بلکه معاونان پارلمانی آنان هم یافت نمی‌شوند، به طوری که معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان از زمان رأی اعتماد تاکنون یکبار هم در صحن علنی حاضر نشده است.

وی با بیان اینکه این برخورد وزرا خلاف شأن خودشان است و جای تأسف دارد، گفت: باید به وزرا و شخص رئیس جمهور تذکر دهیم که برای نمایندگان و مجامع استانی احترام قائل باشند.

نماینده مردم قائمشهر تصریح کرد: متأسفانه به نظر می‌رسد آقایان مجلس را فقط برای استفاده ابزاری خودشان مفید می‌دانند. 

رضیان خاطرنشان کرد: نکته جالب این است که وزرا به نمایندگان مخالف دولت و کسانی که از طرح سوال و تحقیق و تفحص استفاده می‌کنند، ارادت و عنایت بیشتری دارند و برای نمایندگان حامی و مدافع دولت اهمیتی قائل نیستند لذا با این دولت اگر برخورد چکشی شود بهتر است تا آنکه ملاطفت و مدارا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار