عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار توجه بیشتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به منکرات کلان شد.

توجه ستاد امربه معروف و نهی از منکر به منکرات کلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛آیت الله علی اکبر کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیر و اعضاء ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با قدردانی از مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در تاریخ ثابت شده اگر کاری و حرکتی سطحی باشد و مبتنی بر مبانی دینی علمی نباشد نتیجه نمی‌دهد.

 وی بیان کرد: کار‌ها باید علمی و بر مبنای حقایق کلامی، اعتقادی، تجربی، روان شناسی و جامعه شناسی باشد و در نشست‌ها و تصمیم گیری ها کارشناسان مختلف باید حضور داشته باشند تا از انجام برنامه‌های سطحی جلوگیری شود.

آیت الله کلانتری با بیان اینکه تصمیمات اجرائی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به مقوله حجاب منحصر شود، افزود: وضعیت حجاب در جامعه کنونی را می‌توان به ۳ دسته تقسیم کرد، بانوان با حجاب و عفاف کامل که درصد بالایی را تشکیل می‌دهند، ولی کمتر جلوه و نمو دارند، بانوان کم توجه به حجاب که مخالف حجاب نیستند و نیاز به ارشاد دارند و معاندین با حجاب که بسیار اندک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای هر گروه یک نحوه برخورد و مواجهه باید برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: باید تلاش شود بیشتر به منکرات کلان از جمله تبعیض، حق کشی، ربا خواری، رشوه خواری، قاچاق کالا، رانت خواری، دخالت‌های بیجای برخی مسئولان در امور قضایی و نظامی پرداخته شود و امر به معروف و نهی از منکر تنها منحصر به حجاب نشود.

کلانتری ادامه داد: باید در زمینه‌های مختلف کار‌های فرهنگی ارائه شود و این کار در آموزش و پرورش، کتب درسی، ساخت سریال، تئاتر و فیلم‌های سینمایی باید فرهنگ سازی شود.
انتهای پیام/ت

توجه امر به معروف و نهی از منکر به منکرات کلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.