جانشین فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان از کشف يک تن و 400 کيلوگرم مواد مخدر و دستگيری سه قاچاقچی حرفه ای در درگيری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف بیش از يک تن مواد مخدر در درگيری با قاچاقچيانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سيستان و بلوچستان گفت: در سلسله عمليات های منسجم عليه قاچاقچيان مسلح، ماموران انتظامی شهرستان های سراوان  و خاش، در عملیاتی مشترک يک باند بزرگ را که با استفاده از خودرو های تيزرو قصد جابه جايی مقادير متنابهی مواد مخدر به صورت مسلحانه در محور های فرعی شهرستان  خاش را داشتند، شناسايی کردند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، روز گذشته يگان های عملياتی پليس، دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اعضای اين باند را شناسايی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

اين مقام انتظامی گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمين و مشاهده يگان های عملياتی پليس، با تغيير مسير ناگهانی و تيراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستيک های اين خودروها، ضمن دستگيری سه قاچاقچی مسلح در بازرسی از دو خودرو ، یک تن و 199 کيلو ترياک، 101 کيلوگرم مرفین و 100 کيلوگرم حشيش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و يک قبضه کلت کمری کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پليس، از آنها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ع

 

دستگيری سه قاچاقچی  در درگيری مسلحانه با سوداگران  مرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.