مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی ،تنها راه مقابله با این تهدیدات، آموزش های همگانی است تا کاربران از این فضا بهتر بهره‌مند شده و از آسیب های آن در امان مانند.

فضای سایبری ؛ کانون تهدیدات پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احمد جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی ،امروز در نشستی خبری در آستانه هفته پدافند غیر عامل افزود:انواع تهدیدات سایبری، پرتوی، شیمیایی، زیستی، اقتصادی، مردم محور و آمادگی دفاعی و پیش بینی و رصد اقدامات دشمن در این خصوص، شناسایی نقاط آسیب پذیرآذربایجان شرقی و طبقه بندی و اولویت بندی مراکز و زیرساخت ها و همچنین افزایش فرهنگ عمومی با اجرای آموزش های لازم و اقدامات فرهنگی و برگزاری تمرین و رزمایش در حوزه های مختلف به منظور حفظ آمادگی در برابر تهدیدات نظامی دشمن و سازماندهی و ایجاد ساز و کار لازم را از جمله اهداف پدافند غیرعامل برشمرد.

به گفته مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی هم اکنون در کنار آموزش های همگانی، تفاهم نامه های همکاری میان دانشگاه های استان امضا و انجمن علمی پدافند غیرعامل هم با همکاری جامعه دانشگاهی تشکیل شده است.

جهانسری همچنین با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچ طرح عمرانی دولتی در استان بدون پیوست پدافند غیرعامل اجرا نمی‌شود، گفت: باید این جریان به گونه ای هدایت شود که بخش خصوصی هم بدون پیوست پدافند غیرعامل در استان ، طرحی را اجرا نکند.
وی درپایان افزود: در هفته پدافند غیرعامل برنامه های مختلفی در قالب نشست های تخصصی، دوره های آموزشی و همچنین رزمایش های زیرساختی برگزار خواهد شد .

6 تا 12 آبان هفته پدافند غیرعامل است.

انتهای پیام/خ

مهم‌ترین تهدیدات پدافندغیرعامل را مربوط به فضای سایبری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.