استاندار هرمزگان گفت: وزیر کشور برای بررسی مشکلات و محرومیت‌های مردم هرمزگان، اواخر آبان به این استان سفر می‌کند.

وزیر کشور اواخر آبان ماه به هرمزگان سفر می‌کندفریدون همتی استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به استان متبوعش خبر داد و اظهار کرد: وزیر کشور اواخر آبان ماه به استان هرمزگان سفر می‌کند.

وی افزود: با توجه به تأکیدی که دولت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای رفع محرومیت و حرکت توسعه‌ای در کشور خصوصا برای جزایر استان هرمزگان دارد و با توجه به اینکه مردم ساکن این جزایر دارای مشکلاتی هستند قرار است وزیر کشور به همراه نماینده دستگاه‌های ذیربط ملی به استان هرمزگان سفر کند.

همتی با بیان اینکه خوشبختانه تا حدودی توسعه در جزایر هرمزگان،کیش و قشم، به چشم میخورد، اضافه کرد: محرومیت‌هایی برای روستاییان و کسانی که در جزایر هرمزگان زندگی می‌کنند، وجود دارد؛ لذا برای رفع مشکلات آنها قرار است وزیر کشور از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کند، بنابراین قبل از سفر، مجموعه‌ای از نیازمندی‌های جزایر را در بخش‌های مختلف احصا و به دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: در سایه برنامه‌ای منسجم و هماهنگ در حضور وزیر کشور و نماینده دستگاه‌های ذیربط، از نزدیک بازدیدی از جزایر هرمزگان خواهیم داشت؛ همچنین نشست‌هایی برای مردم برگزار می‌کنیم و از نزدیک مستقیما صدای جزیره نشینان را می‌شنویم.

وی خاطرنشان کرد: جزایر 14گانه استان هرمزگان، جزایر پر ظرفیت و پر جاذبه‌ای در بخش صیادی و گردشگری هستند همچنین معادن و ثروت‌های نهفته‌ای در استان وجود دارد که باید به خدمت مردم گرفته شود و هدف از سفر وزیر کشور هم ایجاد امید در زندگی مردم است.

انتهای پیام/

جزییات سفر وزیر کشور به جزایر 14گانه استان هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار