فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:آمادگی همیشگی نیروهای مسلح خواست مقام معظم رهبری است.

تحقق آمادگی مورد انتظار مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  در همایش پیشگیری از آسیب های عمدی جسمی که با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه استان آذربایجان غربی برگزار شد گفت: امروز خداوند متعال را شاکریم  در شرایطی قرار گرفته ایم که از لحاظ آمادگی نیروهای مسلح آن اقتداری را که مورد انتظار مقام معظم رهبری است به تحقق پیوسته  است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری توجه به دو امرمهم را از اولویت های نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که معظم له تاکید بسیاری روی آن دارند آمادگی نیروهای مسلح می باشد و منظور نظر از این مطالبه هم رعایت همه جوانب آمادگی از جمله آمادگی جسمی، روحی، تجهیزاتی، آموزش و انظباط نیرو ها است.

سردار خرّم یکی دیگر از مطالبات و خصوصیت هایی که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب از نیروهای مسلح کشور می باشد را تقویت معنویت دانست و اظهار داشت: معنویت از عوامل برترین ساز ما نسبت به نیروهای مسلح سایر کشورها بشمار می رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: بنابراین داشتن روحیه و انگیزه با محور معنویت است که موجب تعالی نیروهای مسلح کشورمان می شود.

وی گفت: از این رو لازم است تا فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح کشور به موضوع ارتقای روز افزون آمادگی و معنویت بین نیروها بیشتر توجه نمایند.

سردار خرّم در بخش دیگری از سخنان خود نیروهای سرباز را نیز جز پیکره و جان نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و افزود: با ارزیابی های کلانی که در این خصوص صورت گرفته بحمدالله توجه خوبی نسبت به سربازان وظیفه کشورمان می شود.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: اما لازم است در خصوص بکارگیری تخصصی از سربازان در نیروهای مسلح با توجه به قابلیت و توانایی که در رشته های مختلف دارند بیش از پیش توجه شود.

انتهای پیام/ح

 نیروهای مسلح اقتداری را که مورد انتظار مقام معظم رهبری است دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.