رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: نمایشگاه «پرتره محیطی و کارگر» تا11 آبان ماه 96 در نگارخانه حوزه هنری همدان پذیرای علاقمندان است.

برگزاري نمایشگاه «پرتره محیطی و کارگر» در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید محمدباقر حسینی‌سیر رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان همدان نمایشگاه عکاسی منتخب عکس‌های «پرتره محیطی و کارگر» برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه از دوم آبان ماه برگزار شده و تا 11 آبان ماه 96 در نگارخانه حوزه هنری پذیرای علاقمندان است.

وی ساعت بازدید این نمایشگاه را 9 تا 13 و 15 تا 17 هر روز عنوان کرد و افزود: در روزهای پنج شنبه این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 آماده بازدید عموم است.

رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار گروهی از عکاسان به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: حمیدرضا امیری متین، محمد اعتصامی، مسعود بیات، علی لطفی، امیرحسین جامه‌بزرگ، محمود خدایوندی، مسعود رحیمی، منصور رضایی، محمد رستمی، محمدرضا روشنی، فاطمه زنداسرار، رضا زنگنه، مصطفی شیرمحمدی، مژگان ورمزیار و فائزه هاشمی عکاسان حاضر در نمایشگاه هستند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ششمین نمایشگاه خانه عکاسان است، گفت: این نمایشگاه از سوی هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود که بازدید برای عموم آزاد است.

رئیس حوزه هنری استان همدان از برگزاری نشست خانه تصویرسازی(کارگاهی) نیز خبر داد و اضافه کرد: نمایشگاه عکس‌های خانم حجازی نیز از سوی واحد هنرهای تجسمی در روزهای 20 و 25 آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برگزاری هنرهای تجسمی در همدان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.