رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، و حمایت از تولید داخل، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اجرا شد.


وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل محور‌های مواصلاتی و ایجاد ایست بازرسی مقطعی در بازرسی خودرو‌های عبوری از ۵ دستگاه خودروی سبک انواع کالای قاچاق شامل برنج، پتو، سیگار و کفش به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح ۵ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد تصریح کرد: مجموعه پلیس آگاهی استان با سرلوحه قراردادن فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله عالی) در اهداف، برنامه ریزی‌ها و مأموریت‌های خود با عزمی راسخ در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/گ

کشف کالای قاچاق در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار