مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارضات اجتماعی عامل اخلال در اجرای پروژه آبرسانی به شهر ۶۰ هزار نفری مادوان بویراحمد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی از آبرسانی به مادوان و روستا‌های حومه این شهر از طریق تنگ کبوتری خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال جزو طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان بوده که در قالب ۳ پیمان به مناقصه گذاشته شد.

لدنی نژاد با بیان اینکه این طرح در دو فاز عملیاتی می‌شود افزود: لوله‌های موردنیاز فاز اول خریداری شده است، ولی به دلیل وجود معارضات محلی از سوی باغداران این منطقه، اجرای این طرح با مشکل رو به رو شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل کمبود دبی آب مورد نیاز ۶۰ هزار جمعیت تحت پوشش آبفای شهری مادوان در شرایط فعلی و در سال‌های آینده اجرای طرح آبرسانی به این شهر از تنگ کبوتری اجتناب ناپذیر است.

لدنی نژاد خواستار همکاری حوزه استانداری برای رفع مشکل این طرح شد و گفت: فاز اول این طرح حدود ۲ کیلومتر و فاز دوم آن ۵.۵ کیلومتر است.

 

انتهای پیام/ش

مشکل در طرح اجرای آبرسانی به مادوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.