لوریس چکتاواریان گفت: استفاده از موسیقی در تئاتر بستگی به نمایشنامه دارد که در «پا برهنه در پارک» بسیار تاثیرگذار بود.

موسیقی در تئاتر، متناسب با دغدغه‌های نمایش استلوریس چکناواریان آهنگساز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزیابی نمایش «پابرهنه در پارک» به کارگردانی مریم باقری گفت: نمایش، واقعا راضی‌کننده بود چراکه؛ اجرای کار کمدی چه در حیطه کارگردانی و چه در حیطه بازیگری، در مقابل تراژدی، کار بسیار سختی است. من در تمام مدتی که اجرا را تماشا می‌کردم، اصلا احساس خستگی نکردم و اجرای موزیک زنده حین نمایش، احساس خوبی به من می‌داد.

وی همچنین درباره تاثیر موسیقی در تئاتر اظهار کرد: استفاده از موسیقی در نمایش، بستگی به کارگردان دارد. موسیقی در این نمایش بسیار تاثیرگذار بود ولی نمی‌توان یک فرمول دقیق و یکسان برای موسیقی در نمایش‌ها به وجود آورد. هر نمایشنامه‌ای، دغدغه‌های خودش را دارد.

این آهنگساز درباره تاثیر نمایش «پابرهنه در پارک» بر مخاطبان و بازی بازیگران این نمایش تصریح کرد: بازی این زوج در نمایش بسیار خوب بود، ولی باید دقت کرد که؛ این دو نفر قبل از اینکه زوج باشند، یک هنرپیشه‌اند.

چکناواریان در پایان در خصوص ارزیابی وضعیت تئاتر حال حاضر کشور گفت: وضعیت اهالی تئاتر در حال حاضر، بسیار سخت است و من می‌بینم که هنرمندان این عرصه فداکاری می‌کنند و با توجه به موقعیت نامساعد اقتصادی، باز هم با عشق و علاقه بر صحنه می‌روند.

 

انتهای پیام/

اظهار نظر لوریس چکناواریان درباره اجرای موزیک زنده در نمایش «پابرهنه در پارک»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.