‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: علاوه بر استقرار پایگاه اورژانس در محل زائرسرا، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در این محل مستقر شده است.

آمادگی پایگاه‌های اورژانس زاهدان در مسیر تردد زوار اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از زائر سرای امام رضا(ع) گفت: تمهیدات لازم برای آمادگی پایگاه‌های اورژانس در مسیر تردد زوار اربعین اندیشیده شد و علاوه بر استقرار پایگاه اورژانس در محل زائرسرا، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در این محل مستقر شده است.

دکتر میری افزود: تلاش برای ارتقاء سلامت همه انسان‌ها، صرف‌نظر از ملیت و قومیت آنها از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: بر اساس واقعیت‌های موجود، همه مسافرین و اتباع خارجی که به صورت قانونی و غیر قانونی وارد استان می‌شوند، در صورت نیاز از خدمات نظام سلامت استفاده می‌کنند و این موضوع حتی شامل قاچاقچیان انسان و قربانیان قاچاق انسان هم می‌شود.

میری افزود: همکاران ما خدمت به زایرین حسین ابن علی(ع) را نه به عنوان یک وظیفه اداری و حرفه‌ای، بلکه با نیت الهی و به قصد قربت انجام می‌دهند.

وی گفت: فرهنگ غنی مردم سیستان و بلوچستان و روحیه میهمان نوازی این عزیزان پشتوانه‌ای غنی برای ارائه مطلوب خدمات به زایرین ابا‌عبدالله‌الحسین است.

رئیس دانشگاه در ادامه تصریح کرد: ساختار ارائه خدمات سلامت به زایرین اربعین، از لحظه ورود به استان تا لحظه خروج از استان توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شکل گرفته و این خدمات با استفاده از نظرات تخصصی و کارشناسی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

پایگاه های اورژانس در مسیر زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار