فرماندار نیکشهر گفت: دانش آموز دوره دوم متوسط این شهرستان صبح امروزدر مسیر مدرسه مورد تیراندازی همکلاسی خود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،صاحب گل صالحی فرماندار نیکشهر اظهار داشت: صبح امروز دانش آموز دوره متوسطه در شهرستان نیکشهر از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است.

وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که منجر به بروز تیراندازی شده است.

مرادی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: ۲ فرد ناشناس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در مسیر اسپکه - لاشار نیکشهر متین درزاده دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

وی ادامه داد: این دانش آموز که حال عمومی وی به علت اصابت هفت گلوله به بدنش وخیم گزارش شده بلافاصله به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر و اقدامات تخصصی خود را برای یافتن ضاربان و انگیزه آنان به صورت جدی در دستور کار قرار داده اند.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر نیز گفت: دانش آموز نیکشهری هدف ۵ گلوله از سوی همکلاسی خود قرار گرفت که درحال حاضر حال عمومی وی مساعد اعلام شده است.

گل محمدی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: ضاربان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و سلاح کلاشینکف در مسیر دبیرستان به این دانش آموز حمله کرده و در مجموع ۸ گلوله شلیک کردند که از این تعداد ۵ گلوله به بدن این دانش آموز نیکشهری برخورد کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر با اشاره به دلیل این حمله خونین، بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شده است که در روز پنج شنبه هفته گذشته این دانش آموزان با یکدیگر درگیری لفظی داشته اند که ضارب پس از این درگیری با تهیه سلاح و همکاری یکی دیگر از همان دانش آموزان کلاس، اقدام به تیراندازی به سوی طرف مقابل میکند.

وی ادامه داد: پزشکان دانش آموز مضروب را برای انجام اقدامات درمانی به اتاق عمل انتقال داده اند که خوشبختانه حال عمومی وی خوب گزارش شده و بنا بر گزارش پزشک معالج این دانش آموز نیکشهری، خطر تا حدودی رفع شده است.

گل محمدی در پایان با اشاره به اینکه ضارب و راکب موتورسیکلت متواری هستند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه دارد و دستورات قضایی لازم صادر شده است.

شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۱ هزار و ۸۹۴ نفر جمعیت با ۳۷ هزار و ۲۰۷ خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/پ

 

تیراندازی به دانش آموز نیکشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
وای خدای من