رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از توزیع 20 هزار نسخه کتاب برنامه توسعه این اداره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: 20 هزار نسخه از کتاب برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان با هدف تبیین راهبردها و سیاست های آموزش و پرورش در استان خوزستان توزیع شد.

وی بیان داشت: نظام آموزش و پرورش چارچوبی را فراهم می کند که با استفاده از آن نیل به اهدافی خاص در جامعه میسر می شود و برای انجام این رسالت نیازمند تدوین برنامه ای علمی و منسجم هستیم که علاوه بر برآورده کردن نیازهای نظام آموزشی، مشارکت عوامل موثر بر نظام آموزش و پرورش را نیز جلب کند.

رضوانی اذعان کرد: تامین زیرساخت ها برای اجرایی شدن متوازن سند تحول، ارتقای راهبردی و مدیریت در آموزش و پرورش، ارتقای مدیریت منابع انسانی، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش، ارتقاء برنامه درسی و افزایش اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای بخشی از راهبردها و سیاست هایی است که در برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان به آن ها پرداخته شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان همچنین از توزیع 20 هزار نسخه از کتاب گزارش عملکرد و موفقیت های آموزش و پرورش خوزستان طی سال های 96-95 خبر داد و اظهار داشت: این کتاب نیز به همراه کتاب برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان در سراسر استان خوزستان و وزارت آموزش و پرورش توزیع شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در این کتاب گزارش عملکرد و موفقیت های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه معاونت های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت، سواد آموزی و توسعه مدیریت و پشتیبانی آورده شده است.

گفتنی است؛ کتاب برنامه توسعه و گزارش عملکرد و موفقیت های آموزش و پرورش خوزستان به صورت گسترده در بین مدیران دستگاه های اجرایی، ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان خوزستان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

20 هزار نسخه کتاب برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.