رئیس ثبت احوال مراغه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 هزارکارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این شهرستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا شمس دانش رئیس ثبت احوال مراغه گفت: کارت های ملی هوشمند در کم ترین زمان ممکن و از طریق اداره ثبت احوال این شهرستان صادر و تحویل شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه کارت ملی های قدیمی تنها تا پایان امسال اعتبا ردارند ادامه داد: شهروندان با مراجعه حضوری می توانند در قالب سه شیوه مراجعه به ادارت ثبت احوال، دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال و سامانه اینترنتی تعویض کارت ملی در سریعترین زمان نسبت به پیش ثبت نام و تکمیل مراحل تعویض کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه بسترهای لازم جهت تعویض سریع شناسنامه و کارت ملی در این شهرستان فراهم شده است اضافه کرد: با راه اندازی چهار دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در شهرهای مراغه و خداجو هم اکنون تمامی مراحل تعویض شناسنامه مکانیزه و کارت ملی هوشمند در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

وی گفت: در حال حاضر 15 هزار درخواست صدور کارت ملی هوشمند در سامانه تعویض کارت ملی ثبت احوال در این شهرستان ثبت شده که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های اداره ثبت احوال شهرستان این درخواست ها در کمترین زمان ممکن انجام شود.

رئیس اداره ثبت احوال با اشاره به صدور شناسنامه های مکانیزه در این شهرستان برای متقاضیان آن افزود: امسال 6 هزار و 500 شناسنامه مکانیزه صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به تسریع در صدور شناسامه های مکانیزه در این شهرستان اضافه کرد: هم اکنون روند صدور این شناسنامه ها در کمتر از پنج روز کاری انجام می شود.

در حال حاضر حدود 190 هزار نفر از ساکنان شهرستان مراغه واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

 

انتهای پیام/ش

190 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.