مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل؛

زائران حسینی استان اردبیل به پایانه های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: زائران حسینی استان اردبیل به پایانه های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با توجه به آماده نبودن طرف عراقی جهت پذیرش زائران اربعین در مرزی خسروی، زائران حسینی استان اردبیل فعلا می توانند به پایانه های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از امروز یکشنبه هفتم آبان ماه تا ۲۶ آبان ماه به مدت ۲۰ روز آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: مرز خروجی برای استان اردبیل پایانه مرز خسروی در نظر گرفته شده بود که باتوجه به عدم آمادگی طرف عراقی تا اطلاع ثانوی پذیرش زائران اربعین حسینی استان اردبیل از مرزهای مهران و شلمچه انجام خواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه برای خروج اتباع آذری و گرجستان نیز مرز شلمچه پیش‌بینی شده گفت: دیروز 3 اتوبوس از این زائران وارد پایانه مرزی بیله سوار شدند.

وی در خصوص کرایه اتوبوس ها نیز گفت: به دلیل یک سر خالی بودن کرایه اتوبوس های عادی 90 هزار تومان ، 32 نفره 120 هزار تومان و تخت شو 140 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

آغاز طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی در اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.