مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ازآمادگی هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان کردستان به مردم مظلوم میانمارخبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: این روزها که کشورهای اسلامی اسیر آتش و توپ‌های غربی و آمریکایی بر سر مردمان مظلوم در کشورهایی همچون سوریه، عراق و یمن هستند صدای کودکان، مادران و مردان مسلمان مظلوم میانمار در گوش هیچ کشور مسلمانی شنیده نمی‌شود.
وی افزود: جمعیت هلال احمر با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و کمک مردم توانسته کمک‌های زیادی را در کمپ‌های آوارگان داشته باشد اما اینها فقط مرهمی زودگذر است و آنها باید به خانه‌های خود بازگردند تا آرامش خودشان را دوباره به دست بیارند.
خدابنده‌لو بیان کرد:کمک های ستاد مردمی جمعیت هلال استان کردستان هم با واریز های مردم خیراندیش و بشردوست استان همچنان جهت مردم رنج دیده و مظلوم میانمار ادامه دارد.
وی یادآور شد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ نزد بانک ملّت برای کمک به آوارگان و جنگ زدگان میانمار واریز کنند.

انتهای پیام/م

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم میانمار در هلال احمر کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.