طی مراسمی با حضور فرماندار واعضای شورای شهر ریگان حسن دهگان به عنوان شهردار ریگان معرفی شد.

شهردار ریگان معرفی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرماندار ریگان در مراسم معارفه شهردار این شهر گفت :معین اقتصادی ریگان بیش از 65میلیارد ریال جهت آسفالت معابر شهر ریگان اختصاص داد.

وی افزود: قیرآ سفالت توسط استانداری وزیر سازی توسط شهرداری ریگان انجام میشود وبیش از 2هزار متر مربع اسفالت خواهد شدو تمام تلاش ما این است تا مرکز شهر رونق گیرد.


فرماندار ریگان افزود با توجه به اینکه شهرریگان در مسیر جاده ترانزیت ریگان چابهار قرار دارداین شهر را برای مسافران اماده نماییم که امسال اعتبارات شهرداری افزایش یافته است ومعین اقتصادی  نیز در آبادانی شهر مشارکت خواهد کرد.


وی بیان کردتوسعه شهر در همه جوانب در دستور کار شهرداری واعضای شورای شهر ریگان قرارگیرد که با توجه به سخت کوش بودن پرسنل شهرداری این پرسنل باید حمایت بیشتری شوند.

فرماندار ریگان اظهار کرد: شورای شهر ریگان با رعایت قانون به مردم خدمت کنند وشورایی که در خود توانایی کار ندارد کناره گیری کند زیرا مردم ریگان نیاز به خدمت دوچندان دارند.


در این مراسم شهردار ریگان نیز گفت:شهر ریگان 500هزار متر مربع معابر دارند که به 300هزارمتر مربع آسفالت نیاز دارند.

حسن دهگان تصریح کرد:با توجه به توفانهای شدید شن وریزگردها معابر شهر ریگان نیاز به آسفالت دارند و تا کنون 70میلیارد ریال کارهای عمرانی در شهر ریگان انجام شده است.

شهردار ریگان با اشاره به اینکه بدهی شهرداری به شرکت ها صفر شده است بیان داشت: حقوق کارکنان شهرداری ومعوقات آنان  پرداخت شده است.

دهگان افزود: با توجه به تغییر ساختار شهر تا کنون جمعیت ریگان به 21هزار نفر افزایش یافته است و به زودی المان های ورودی شهر با اعتبار 800میلیون ریال اماده شده اند که به زودی نصب خواهند شد.

انتهای پیام/ح

شهردار جدید ریگان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار