رییس هیئت اسکیت استان کرمان با صدور پیامی، 8 آبان روز مربی را به کلیه مربیان پرتلاش استان، بویژه مربیان زحمتکش اسکیت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام بدین شرح است:

«مربیان سخت کوش و گرامی دیار کریمان »

حمد و سپاس خدای را که تمام عالم به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف.

هشتم آبان ماه را که روز جهانی مربی نام گذاری شده به شما مربیان خوب و پر تلاش بویژه مربیان اسکیت استان تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزونتان را در جهت پرورش و توسعه و توجه دادن ورزشکاران به روح پیشرفت و آموزش موثر آرزو دارم .

آگاهید كه مربیان تاثیرگذار ، آنانند که راه دشوار تحقیق و مطالعه را که نیازمند تعقل و سخت کوشی است ، به تقلید و تکرارترجیح می دهند ، آنان همواره در تکاپوی یافتن انرژی و استعدادهاي جدید و الزام خویش به عطش پیشرفت پایدارند تنها اینگونه مربیان قادرند مشقت های حاصل از تلاش خستگی ناپذیر را تحمل کرده ، اشتیاق و عشق به ورزش را در یادگیری و یاد دادن متبلور سازند . مربیان بزرگ به اهداف بزرگ و پیروزی های پایدار می اندیشند و آگاهند برای نیل به این مقصود ارتقای ظرفیت های روانی و شخصیتی بازیکنان نیز بایسته ، و آنگاه است که سلامت و احساس و اندیشه نیک در زندگی شاگردان همچون رودی زلال جاری می شود.

با گرامی داشت این روز بزرگ ، شما بزرگواران را به یاری و همدلی ، آموزش و یاد گیری فراخوانده ، از ايزد منان آرزوی سلامت و موفقیت برای همه شما دارم.

امیررضا آشورماهانی

رییس هیئت اسکیت استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک رییس هیئت اسکیت استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.