مجری طرح دانشجو معلم قرآن در زابل گفت: نخستین دوره طرح دانشجو معلم قرآن کریم در شهرستان زابل آغاز شده و به‌مدت یک ماه ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،لیلا ریحانی، نماینده سازمان فعالیت‌های قرآنی و مجری طرح دانشجو معلم قرآن زابل گفت: نخستین دوره طرح دانشجومعلم قرآن کریم از روز پنجشنبه، ۴ آبان‌ماه در شهرستان زابل آغاز و به‌مدت یک ماه ادامه دارد.


وی افزود: این طرح، خردادماه امسال در دانشکده علوم قرآنی زابل فراخوان داد که به دنبال آن، آزمون ورودی در دو مرحله، آزمون شفاهی شامل قرائت قرآن کریم در مردادماه و آزمون کتبی نیز اول آبان‌ماه برگزار شد.


مجری طرح دانشجو معلم قرآن در زابل ادامه داد: در دوره اول این طرح که ویژه دانشجویان دختر دانشکده علوم قرآنی اجرا می‌شود، ۴۵ شرکت‌کننده پذیرفته شده‌اند و در نظر داریم تا با همکاری جهاد دانشگاهی استان، این طرح را ویژه گروه‌های مختلف دانشجویی در سطح شهرستان به اجرا درآوریم.


وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها در خوابگاه کوثر دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود، افزود: این دوره شامل ۱۰۰ ساعت آموزش است، که شامل ۴۰ ساعت آموزش تجوید با مربیگری سکینه لشکری، ۴۰ ساعت آموزش روش تدریس با مربیگری حسن جلالی‌نژاد و ۲۰ ساعت تدبر در قرآن با تدریس مریم طاهری‌زاده (عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی زابل) می‌شود.


گفتنی است: طرح دانشجو معلم قرآن کریم به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با هدف آموزش به دانشجویان مستعد و آشنا به علوم قرآنی، جهت تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی قرآنی، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

طرح دانشجو معلم در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار