جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیست و دومین دوره رقابت‌های استانی قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه سلمان استان امروز با حضور ۹۰ نفر در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

برگزاری بیست ودومین دوره رقابت‌های استانی قرآن کریم سپاه سلمان استان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های استانی قرآن کریم در رشته‌های حفظ قرائت، ترتیل، اذان و درک مفاهیم برگزار شد که منتخبان هر رشته به رقابت‌های کشوری راه یافتند.

وی از افرادی که قرآن می‌آموزند وبه دیگران آموزش می‌دهند به عنوان برترین افراد یاد کرد و گفت: پاسداران و بسیجیان در لباس پاسداری حافظ قرآن هستند و باید به این مهم افتخار کنند.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید تربیت ۱۰ میلیون حافظ در سراسر کشور به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران به عنوان حافظان قرآن می‌توانند نهضت حفظ قرآن را احیا و در نهادینه کردن این مهم گام بردارند.

سرهنگ ناظری رسالت مهم پاسداران را حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و افزود: باید در راستای ترویج و حفظ قرآن و آزادی خواهی و اهداف قیام امام حسین (ع) گام برداریم.

وی تاکید کرد: نشان روی لباس سپاه برگرفته از آیات قرآنی است که این نشان از اهمیت و ارزش کار سپاه دارد.


انتهای پیام /ع

برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه سلمان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار