نمایش کلیددار کعبه از شهرستان نکا به مرحله نهایی جشنواره تئاتر بسیج راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعیدی کیاسری دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: نتایج بازبینی جشنواره در دو بخش بچه‌های محله و صحنه‌ای اعلام شد.

وی افزود: پس از بازبینی نمایش‌های منتخب که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند و در این مرحله توسط هیات داوران مورد بررسی و بازبینی قرار گرفتند، پنج نمایش در بخش بچه‌های محله و هفت نمایش در بخش صحنه‌ای به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا می‌کنند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: نمایش‌های اگر این نقطه دنیا نبودم به کارگردانی پیمان صادقی از قائمشهر، گزارش یک تابوت به کارگردانی مهدی نصرالله زاده از نور و نمایش "کلیددار کعبه" به کارگردانی غلامرضا بامتی طوسی از نکا، به صورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

سعیدی گفت: هم چنین نمایش قرار آخر به کارگردانی رضا بحری از آمل و نمایش داعش به کارگردانی هانی خیرالله پور از بابل مشروط به اصلاح موارد اصلاحی برای مرحله نهایی جشنواره پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: در بخش صحنه‌ای نیز نمایش‌های زنگار به کارگردانی محمدجواد رحمانی از ساری، مشتی پلوری به کارگردانی سعید شفیعیان از آمل و نمایش قناسه به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن به صورت مستقیم به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: همچنین نمایش‌های سوفیای من به کارگردانی هوشنگ امیدی نژاد از رامسر، ترانه‌ای برای آیدا به کارگردانی پرهام اخلاقی از ساری، حریر به کارگردانی بهناز دوستی از ساری و نمایش وهم خیال به کارگردانی هانی خیرالله پور از بابل، به طور مشروط در صورت اصلاح موارد اصلاحی، به جمع آثار مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران آذرماه جاری همزمان با گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

نمایش کلیددار کعبه در جشنواره تئاتر بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار