۶ هزار و ۵۲۶ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی ۶ ماهه نخست امسال، در شهر عباس آباد انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهرداد مقدس خو مدیر امور آب وفاضلاب شهری عباس آباد گفت: در این مدت با تلاش کارکنان این امور، ۱۱۲ انشعاب استاندارد سازی، ۴۰۰ انشعابنصب و ۴۲۷ انشعاب آب به فروش رسید.

وی، مرئی سازی ۱۳ شیر خط انتقال آب و تعویض ۲۸۶ کنتور خراب را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد و افزود: در این مدت ۷۳۴ مورد شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب شناسایی و برطرف شد.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد، با اشاره به نصب فشار سنج دیجیتال در ۷ نقطه از شهر به منظور بررسی و انجام اقدمات به موقع در زمان‌های حساس، گفت: به دلیل نقض فنی، الکتروپمپ و موتور چاه‌های تحت بهره برداری این مورد در ۶ مرحله تعویض شد.

مقدس خو، از بهسازی چاه‌های شماره ۱۳ و ۹ سلمانشهر، افزایش عمق نصب پمپ بر روی چاه شماره ۴ و خرید و تعویض سنگ سلیس فیلتر‌های حذف آهن در تاسیسات آبرسانی کلارآباددر این مدت خبر داد.

وی، گفت: ۵۸۶۱ متر توسعه و ۶۶۵ متر اصلاح شبکه در عباس آباد اجرایی شد.

مدیر امور آبفاشهری عباس آباد افزود: ۵۴ مورد آبرسانی از طریق تانکر‌های سیار در ایام تابستان و پیک مصرف، افتتاح ساختمان اداری این امور و خرید تجهیزات و اقلام اداری برای این امور و نیز خرید کانکس برای واحد اتفاقات از طریق مشارکت‌های مردمی، جمع آوری اطلاعات مشترکان و تهیه ابزار‌های لازم برای ارسال پیامک به مشترکین بدهکار را از دیگر اقدمات کارکنان این امور در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

انتهای پیام/آ

توسعه شبکه آبرسانی در امور آبفای عباس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.