اصلاح شبکه آب در ۴ شهرمازندران

۴۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در شهر‌های تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام محمدپور مدیر امور آبفاشهری تنکابن از اصلاح ۴۵۰۰ متر شبکه فرسوده آبرسانی در شهر‌های تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود با اعتباری ۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم.

وی افزود: طرح ارتقای کیفی آب چاه لپاسر شیرود از طریق نصب پکیج حذف کربن اکتیو و زئولیت با صرف اعتبار بیش از یک میلیارد ریال با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن با اشاره به طرح آبرسانی به محلات محمدآباد، شریف آباد، گیل محله و بالا شیرود شهر شیرود، گفت: این طرح با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت و صرف بیش از ۳۰۰۰ میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

محمدپور به ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی این شهر اشاره کرد و افزود: این طرح شامل احداث ساختمان‌های کلر زنی، نگهبانی، انبار لوله و محوطه سازی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه طرح اتمام لوله گذاری زون شرقی شهر تنکابن با پیش بینی اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درحال انجام است، گفت: این طرح با لوله‌های چدنی ۶۰۰ و ۵۰۰ میلی متری با عبور از رمپ شرقی کمربندی و خیابان شهید ابوذر حاتمیان و نیز احداث ۶ باب منهول تاسیسات آبرسانی با همکاری نزدیک اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری تنکابن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی شهر خرم آباد و احداث ۲ هزار متر خط انتقال با اعتبار ۳ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، افزود: پیمانکار این طرح انتخاب و در مرحله تجهیز و آماده سازی کارگاه قرار دارد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن گفت: بهره برداری از چاه شماره ۱۰ این شهر نیز با اجرای منصوبات و نصب تاسیسات و ۳۰۰ متر خط انتقال در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

انتهای پیام/آ

اصلاح شبکه‌های آبرسانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار