رئیس اجرائی جمهوری اسلامی افغانستان، امروز سه شنبه (۹ عقرب) با شماری از مشاورین خود، بزرگان و متنفذان برخی ولایت‌ها دیدار کرد.

پیشنهادهای مردم در بودجۀ مالی سال آینده در نظر گرفته می شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی جمهوری اسلامی افغانستان، امروز سه شنبه (۹ عقرب) با شماری از مشاورین خود، بزرگان و متنفذان برخی ولایت‌ها دیدار کرد.

در این دیدار، در رابطه با پروژه‌های زیربنایی و اولویت‌های مردم در زمینۀ بازسازی و نوسازی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

نخست، بزرگان و متنفذان ولایت‌ های مختلف، مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادهای مردم را با رئیس اجرائی افغانستان در میان گذاشتند.

آنها ضمن مطرح کردن مشکلات شهروندان ولایت‌هایشان، بر نظارت از پیشبرد و کیفیت پروژه‌های توسعه ای تاکید کردند و گفتند: در صورتی‌که پروژه های توسعه ای درست تطبیق شوند، بخشی از مشکلات مردم در طولانی مدت حل می گردد.

عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی نیز در این نشست گفت: شفافیت و نظارت درست از روند پروژه‌های توسعه ای از اولویت‌های مهم حکومت وحدت ملی است که روی آن تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد.

رئیس اجرائی افغانستان از بزرگان ولایات خواست که برای تطبیق درست پروژه‌های توسعه ای و رسیدگی به مشکلات ولایتشان با حکومت همکاری کنند.

عبدالله عبدالله در این نشست اظهار داشت: در صورتی که خواسته های مردم در زمینهٔ بازسازی را با حکومت شریک سازید، این خواسته ها شامل بودجه سال جدید مالی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار