رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری باند سارقان مجتمع‌های مسکونی با ۴۴ فقره سابقه سرقت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد شیرآلات آتش‌نشانی در مجتمع‌های مسکونی سطح استان، موجب شد تا موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گیرد.

وی افزود: مأموران با به‌کارگیری یکسری اقدامات پلیسی و بررسی تمام محل‌های وقوع سرقت یک نفر از سارقان سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.

کرمی ادامه داد: در ابتدا متهم منکر هرگونه سرقت شد ولی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی نهایتاً متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم موصوف 44 فقره سابقه سرقت از مجتمع‌های مسکونی با همدستی یک نفر دیگر داشته است.

وی اعلام کرد: با کسب دستور از مقام قضائی و اعزام اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان، در یک عملیات غافلگیرانه همدست متهم نیز دستگیر شد.

کرمی بیان کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده چهار نفر از مالباختگان در این زمینه شناسایی شدند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان احتمالی همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش

سارقان مجتمع‌های مسکونی در قم دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار