پیروزی مازندرانی‌ها در رقابت مناظرات دانشجویی منطقه شمال

نماینده مازندران در رقابت مناظرات دانشجویی منطقه شمال به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران گفت: نماینده تیم مازندران در برابر اولین حریف خود استان البرز در مرحله منطقه‌ای ششمین دوره مناظرات دانشجویی دانشجویان ایران به موفقیت رسید.

وی افزود: مرحله منطقه‌ای ششمین دوره مناظرات دانشجویی دانشجویان ایران امروز نهم ابان ماه با حضور ۱۶ تیم برتر منطقه شمال در دانشگاه علامه برگزار شد.

تقوی گفت: در این دوره از مناظرات تیم راه سوم از دانشگاه مازندران به این مرحله راه یافت که با قرار گرفتن در برابر تیم بوعلی از استان البرز توانست در مناظره‌ای با موضوع جلب توجه جنس مخالف، دلیل اصلی گرایش به مدگرایی است به موفقیت دست یابد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران افزود: در مرحله دوم مناظرات دانشجویی در سطح منطقه نماینده مازندران، در برابر تیم پادیا از استان قزوین با موضوع نگاه اقتصادی به فرهنگ آن را به ابتذال می‌کشد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات در سطح دانشگاه‌های تهران و استان‌ها برگزار شد، افزود: تیم‌های برتر مناظرات دانشجویی امسال در قالب سه منطقه ۱۶ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و چهارتیم برتر هر منطقه در مرحله ملی که در آذرماه امسال برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/آ

برگزاری ششمین دوره مناظرات دانشجویی دانشجویان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار