راه اندازی مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران در مازندران امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی غفاری مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان اینکه تشکیل مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران مازندران، ضروری است گفت: مجمع خیّرین شهرستانی نیز در هر شهرستان باید تشکیل گردد تا به عنوان حوزه یاران، اهداف این مجمع را در مناطق مختلف پیگیری و محقق نماید.

وی افزود بهترین مرکز برای توسعه و ترویج فرهنگ و نشر آموزه‌های دینی حوزه‌های علمیه خواهران می‌باشد لذا تاسیس این مراکز در تمام شهر‌ها ضرورت دارد.

حجت الاسلام غفاری گفت: متاسفانه هرساله تعدادی از خواهران علاقمند به تحصیل در مدارس علمیه به دلیل فقدان مدرسه و یا ظرفیت محدود برخی از مدارس علمیه خواهران از تحصیل در این مراکز محروم می‌شوند که باید تدابیر لازم صورت گیرد تا شاهد راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در تمام شهر‌های استان و امکان تحصیل برای همه متقاضیان و علاقمندان به تحصیل در این حوزه باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ستاد توسعه حوزه علمیه خواهران مازندران در کارنامه ۱۰ ساله خود، فعالیت‌های چشمگیری در امر تاسیس، توسعه و تجهیز مدارس انجام داده و امیدواریم با راه اندازی مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران استان، شاهد توسعه کمی و کیفی بیشتر مدارس علمیه خواهران مازندران باشیم.

وی افزود: جهت پیشبرد اهداف ستاد توسعه حوزه علمیه خواهران مازندران، باید ستاد شهرستان‌ها نیز با حضور برخی از مسئولین شهری مانند رئیس اداره اوقاف، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس سازمان حج و زیارت تشکیل گردد که قطعا حضور این مسئولین، برنامه‌های ستاد را سرعت بخشیده و بسیاری از موانع قانونی را مرتفع خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

برگزاری نشست ستاد توسعه و تجهیز حوزه علمیه خواهران مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار