نمایش‌های وهم خیال و داعش از بابل به جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل اعلام کرد، نمایش وهم وخیال به نویسندگی جواد امیری و کارگردانی محمد هانی خیرالله پور، روایت گر زندگی یک زوج هنری در سال‌های آخر دوران رژیم پهلوی است که توسط ساواک دستگیر و مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

دستیار کارگردان فاطمه علی نژاد و محمدرضا مهدی پناه و بازیگران این نمایش زهرا غلامی، فاطمه یوسف زاده، محمد هانی خیراله پور و محمد رضا مهدی پناه در هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران است که از میان ٢٧ اثر به عنوان یکی از ٧ اثر برتر به مرحله نهایی این جشنواره از شهرستان بابل راه پیدا کرد.

نمایش استند آپ کمدی داعش به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی محمد هانی خیرالله پور، روایت گر زندگی یک فرد داعشی در دوران زندگی خود با بیانی طنز گونه است که توسط نیرو‌های ایران دستگیر شده است.

دستیار کارگردان فاطمه علی نژاد و بازیگر آن محمد هانی خیراله پور است که توانست در هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران که از بین ١٤ اثر به عنوان یکی از ٥ اثر برتر به مرحله نهایی این جشنواره از شهرستان بابل راه پیدا کند.

انتهای پیام/آ

راهیابی دو نمایش از بابل به جشنواره تئاتر بسیج  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.