رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اخلاص، ادب و فروتنی از خصایص ایرانیان است و دانشگاهیان باید وظیفه قهرمان‌سازی را مثل خط مقدم با جدیت عملی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی استکبارستیزی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: زندگی در اوج عزت و اقتدار در سخت‌ترین شرایط افتخار بزرگ نظام اسلامی ایران است و ایران و ایرانی باید با عزت و اقتدار در دنیا زندگی کند.

وی افزود: نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین مولفه هر جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است که به همین منظور نیاز است با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و ظرفیت‌ها زندگی آسان و مقتدرانه‌ای را برای خود رقم بزند و این فرهنگ باید در تربیت نسل جوان نیز مورد توجه واقع شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید اوج و اقتدار دانشجویان در عرصه‌های علمی به جایی برسد که کوچک‌ترین غباری از غم و اندوه بر روی پیشانی آن‌ها ننشیند و این موضوع به طور مطلوب در جامعه ترویج یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ساختن آینده کشور دست یابیم و جامعه‌ای برگرفته از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی داشته باشیم.

صادقی بیان کرد: دشمنان همیشه درصدد هستند با نقشه‌ها و ترفندهای مختلف کاری کنند که ایران اسلامی عقب بنشیند ولی در مقابل ملت ایران قهرمانانه در مقابل توطئه‌ها و استکبارهای جهانی ایستاد و جایگاه واقعی دشمنان را به آنان نشان داد تا بدانند که عزت و اقتدار ایران به آسانی به دست نیامده که به آسانی از دست برود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی کاری کرده که دشمنان نتوانند به هیچ کدام از اهدافشان دست یابند که این یک افتخار بزرگ برای ما است و به همین منظور نیاز است از این پس نیز برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با خنثی کردن توطئه‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان مبنای کار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اخلاص، تواضع، ادب و فروتنی از خصایص ملت ایران اسلامی است و وظیفه دانشگاهیان این است وظیفه قهرمان‌سازی را مثل خط مقدم با جدیت، تدبیر و برنامه‌ریزی عملی کنند.

صادقی بیان کرد: حمایت از دانشجویان نشان از روشنفکری مملکت ایران اسلامی است که امام خمینی(ره) این راه را به همگان نشان داد و نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و جبهه‌های حق علیه باطل به خوبی مشخص شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: احساس مسئولیت دانشجویان بر همه آشکار است و عمدتا همین دانشجویان هستند که به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی قدم برداشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی افزود: امروز دانشجویان انقلابی‌تر و آگاه‌تر از دانشجویان اول انقلاب هستند و این موضوع در تمامی اخبار دنیا مشخص بوده چرا که دائما حرف از ایران و آمریکا است و دانشجویان این مهم را مجددا در روز 13 آبان به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ی

حمایت از دانشجویان نشان از روشنفکری مملکت ایران اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.