هفته یازدهم لیگ دسته اول با تداوم نتایج خوب نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عصر امروز(چهارشنبه) با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید و در آن تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران با برتری مقابل حریفان، فاصله خود در صدر جدول را با سایر مدعیان افزایش دادند.

در نخستین بازی امروز نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر با نتیجه سه بر یک مس رفسنجان را شکست داد. رحمان عبادزاده(17) مجتبی محبوب مجاز(40) و مجتبی بیژن(72) برای نساجی و حامد محمودی(45) برای مس رفسنجان گلزنی کردند. با این نتیجه شاگردان مهدی پاشازاده 23 امتیازی شدند و همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماندند. رفسنجانی ها هم با 14 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

نفت مسجد سلیمان در ادامه روزهای طلایی اش موفق شد شهرداری ماهشهر را در زمین این تیم با نتیجه 3 بر یک از سد راه بردارد. میلاد میداوودی(25) پیمان میری(68) و عباس عسگری(90) برای شاگردان محمود فکری و فرشید پاداش(58) برای شهرداری موفق به گلزنی شدند. نفتی ها با این پیروزی 26 امتیازی شده و همچنان با قدرت به صدرنشینی خود ادامه دادند. ماهشهری ها هم با همان 16 امتیاز در رتبه هفتم ایستادند.

دربی شیراز با تساوی یک بر یک برق جدید و فجرسپاسی پایان یافت. سعید خردمند در دقیقه 34 تک گل شاگردان داوود مهابادی را وارد دروازه فجر کرد. این تساوی سبب شد برق و فجر به ترتیب با 21 و 15 امتیاز در جایگاه سوم و دهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند.

شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه بابل هم با تساوی صفر بر صفر مقابل گل گهر سیرجان در زمین این تیم 17 امتیازی شده و به جایگاه پنجم سقوط کردند. شاگردان وینگو بگوویچ هم با 14 امتیاز در رتبه دوازدهم ایستادند.

تیم های مدعی اکسین البرز و بادران تهران هم در ادامه نتایج متزلزل هفته های اخیرشان به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. شاهین شفیعی(30) و آرمان رمضانی(53) برای شاگردان علی لطیفی و روح الله نعمتی(45) و قائم اسلامی خواه(79)  برای بادران گلزنی کردند. اکسین با این نتیجه 16 امتیازی شد و به جایگاه نهم سقوط کرد اما شاگردان محمد ربیعی با 17 امتیاز در رتبه ششم باقی ماندند.

ملوان انزلی پس از چند هفته ناکامی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر ماشین سازی را شکست دهد. محمد پور رحمت الله(48) و بابک مرادی(58) 2 گل قوی سپید انزلی را به ثمر رساندند. با این نتیجه شاگردان نادر دست نشان با 16 امتیاز به رتبه هشتم جدول صعود کردند و ماشین سازی هم با 10 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

راه آهن در روزی که نخستین گل فصلش را به ثمر رساند در کسب پیروزی ناکام ماند و برابر ایران جوان بوشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد. رضا معقولی(80) برای راه آهن و اویس کردجهان(79) برای ایران جوان گل زدند. شاگردان محسن بیاتی نیا با این تساوی به دومین امتیاز خود در فصل جاری رسیدند و همچنان قعرنشین ماندند. ایران جوان هم با هشت امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

شهرداری تبریز و آلومینوم اراک هم  به تساوی بدون گل دست یافتند تا به ترتیب در رتبه هفدهم و چهاردهم قرار گیرند.

در آخرین دیدار امروز هم مس کرمان با نتیجه سه بر یک صبا قم را از پیش رو برداشت. احمد حیات منش(31) مهدی تیکدری(73) و کیانوش میرزایی(76) برای مس و جهانگیر عسگری(88) برای صبا گل زدند. مس با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رتبه چهارم ایستاد و صبا هم با همان 9 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

نتایج هفته یازدهم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار