فرماندار ریگان گفت:اتحاد وهمبستگی بین اهل تسنن وتشیع باعث رونق اقتصادی واشتغال شهرستان ریگان می شود.

همبستگی شیعه وسنی در ریگان ورونق اقتصادیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری فرماندار ریگان گفت:اتحاد وهمبستگی بین اهل تسنن وتشیع در شهرستان ریگان باعث رونق اقتصادی واشتغال خواهد شد .

وی در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان افزود: یکی از اولویتهای ما در شهرستان ریگان ایجاد اشتغال می باشد تا افراد جویای کار مشغول به کار شوند .

وی با اشاره به اینکه در گذشته در روستاهای شهرستان قالی بافی از رونق خاصی برخوردار بود اظهار کرد: این رونق رو به فراموشی سپرده شده است که به زودی احیا خواهد شد .

فرماندار ریگان  تصریح کرد:با راه اندازی چندین دار قالی وکارگاهای اموزشی در روستاهای شهرستان این هنر در 3نقطه از شهرستان ریگان احیا شده است .

باقری بیان کرد: این صنعت فراموش شده توسط معین اقتصاد مقاومتی کمیته امداد واداره صنعت ومعدن وتجارت وفرمانداری شهرستان در حال اموزش در روستاهای شهرستان می باشد .

وی ابراز کرد :معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان بیش از 30صندوق خرد روستایی در حال راه اندازی دارد که این صندوق ها به دلیل استقبال اهالی روستاها افزایش خواهد یافت .

فرماندار ریگان از اتحاد مثال زدنی در بین اهل تسنن وتشیع در شهرستان ریگان اشاره نمود واظهار کرد:شهرستان ریگان نمونه اتحاد بین اهل تسن وتشیع در استان کرمان می باشد .

باقری در ادامه از ساخت یک واحد آموزشی در منطقه اهل تسنن در این منطقه خبر داد وابراز کرد :یه زودی یک واحد اموزشی دیگر در این منطقه ساخته خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه دهیاران وشوراهای اسلامی ر روستاها فعال باشند تاکید کرد: از فرصتهایی که در اختیار دارند جهت خدمت به مردم روستاها قدمهای مثبتی بردارند .

فرماندار ریگان از راه اندازی اورژانس بیمارستان ایت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان در اواخر آبانماه در این شهرستان خبر داد وعنوان کرد: بخش های زنان داخلی واطفال وجراحی به زودی راه اندازی خواهند شد .

باقری با اشاره به اینکه به زودی پست 132کیلووات شهرستان ریگان احداث خواهد شد افزود: با احداث این پست افت ولتاز در شهرستان برطرف خواهد شد .

در این دیدار امام جمعه اهل سنت بااشاره به مشکلات عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط ریگان خواستار رسیدگی در این زمینه شد .


مولوی اسلام ملا زهی با اشاره به اینکه اتحاد در این شهرستان مثال زدنی است افزود :مردم اهل تسنن در کنار اهل تشیع در راهپیمایی 13ابان شرکت خواهند نمود .

وی خواستار اشتغال زایی برای مردم نقاط محروم این شهرستان شد .

انتهای پیام/ح

وحدت شیعه وسنی در ریگان مثال زدنی است

برچسب ها: اخبارکرمان ، تسنن ، ریگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.