دوره مربیگیری فوتبال بانوان درجه c از دیروز در اردبیل برگزار شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیناز غیائی‌مقدم  در جلسه هماهنگی استعدادیابی فوتبال بانوان در اردبیل اظهار داشت: استعدادیابی فوتبال بانوان استان اردبیل در رده‌های سنی مختلف با حضور مریم آزمون از ساعت 9 تا  12 در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری استعدادیابی هیئت فوتبال اردبیل و کمیته بانوان انجام شده است.

وی افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اردبیل سفر کرده تا از نزدیک استعدادهای فوتبال بانوان اردبیل را ببیند و در جریان روند فعالیت‌های فوتبال اردبیل قرار بگیرد.

رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فوتبال بانوان استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار  خوبی دارد که از این استان بازیکنان بسیار خوبی در سطح تیم ملی بازی می‌کنند که برای استان و کشورمان افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.

غیائی‌مقدم از برگزاری دوره مربیگیری فوتبال بانوان درجه c ایران با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و بیان کرد: این دوره به مدت چهار روز در اردبیل برگزار می‌شود و به نفرات برتر مدرک مربیگیری درجه c ایران اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره مربیگیری فوتبال بانوان با حضور بیش از 25 نفر برگزار می‌شود که این دوره فرصت مناسبی برای آشنایی بازیکنان و مربیان بانوان فوتبال اردبیل با آخرین متدها و دوره‌های فوتبال است.

رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: فوتبال بانوان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته که انتظار می‌رود با حمایت مسئولان شاهد رشد و توسعه فوتبال در استان باشیم.

غیائی‌مقدم تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم روند حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی از فوتبال استان را فراهم کنند تا فوتبال بانوان اردبیل بدون دغدغه بتوانند در مسابقات استانی و کشوری شرکت کنند چرا که فوتبال استان اردبیل ظرفیت‌های مناسبی دارد.

 

انتهای پیام/ع

بازیکنان فوتبال بانوان اردبیل استعدادیابی می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.