به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از 40 روز از عرضه اپل واچ 3 در فروشگاه ها می گذرد که برخی کاربران از وجود خطوط اضافه و زائد در صفحه نمایش این ساعت هوشمند خبر می دهند.
براساس گزارش داخلی از شرکت اپل که برای کارشناسان Genius Bar فرستاده شده، اپل وجود خطوط زائد روی صفحه برخی از ساعت های هوشمند نسل سوماش را تایید کرده است. طبق این گزارش، خطوط تنها در مدل های بدون درگاه سیمکارت مشاهده شده است چراکه در ساعت های سیمکارت خور اپل، صفحه نمایش متفاوتی به کاربرده شده است.
کاربران اپل واچ 3 برای آزمایش سالم بودن صفحه نمایش ساعت های خود، چندین بار انگشت هایشان را روی صفحه نمایش بکشند و ساعت را در معرض بازدم خود قرار دهند. انجام این آزمایش نشان می دهد که این خطوط بر اثر حبس رطوبت در زیر صفحه نمایش به وجود نیامده باشد. البته در گزارش اپل به علت اصلی بروز این مشکل اشاره نشده است.
انتهای پیام/